Doprava a platba

Jak doručujeme zboží - Jak probíhá doprava  

  1. Zboží vám dodáme způsobem, který si v nákupním procesu zvolíte (kurýrní služba Liftago, vyzvednutí na prodejně, případně naším prostřednictvím), na adresu uvedenou v Objednávce nejpozději do 180 minut od našeho potvrzení Objednávky, pokud neuvádíme u konkrétního zboží jinou lhůtu dodání, případně v časovém intervalu, který si vyberete.  

  2. Pokud zboží nestihneme dodat ve lhůtě, doručíme vám zboží zdarma a poskytneme vám slevu na další nákup ve výši 20%.  

  3. Zboží také můžete převzít osobně na vámi zvolené pobočce Flamengo květiny.

  4. Pokud se stane, že zboží, objednané k vyzvednutí na prodejně, nebude převzato, budeme jej pro vás uchovávat maximálně další dva dny. Pokud si zboží nevyzvednete ani poté, co vás e-mailem upozorníme, můžeme odstoupit od smlouvy a pokud to z povahy věci jde, zboží prodat někomu jinému. Čerstvé květiny se však vždy likvidují. Vícenáklady, které budou spojeny s opětovným prodejem zboží, ale započteme proti původní kupní ceně, stejně jako náklady na uskladnění zboží. Pokud neodstoupíme od smlouvy, zboží si budete moct po domluvě vyzvednout na adrese provozovny, která je nejblíže vámi uvedené adrese doručení. 

  5. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám bez zbytečného odkladu sdělte. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). 

 

Jak můžete platit 

  1. Kupní cenu a případné náklady na dodání zboží lze hradit: 

    • okamžitým bankovním převodem prostřednictvím služby GoPay 
    • platbou kartou online. 

  2. Cena zboží je splatná předem. 

  3. Zboží expedujeme po připsání příslušné částky na náš účet. 

  4. Pro každou platbu vám vystavíme po uhrazení ceny daňový doklad – fakturu, kterou odešleme v elektronické podobě na vámi uvedenou e-mailovou adresu.  

  5. Jsme plátcem DPH. Informaci o celkové ceně zboží včetně DPH uvedeme vždy u nabídky zboží.