Jak doručujeme zboží - Jak probíhá rozvoz květin 

  1. Kytice doručuje náš kurýr jen po Praze a Brně ale doufáme, že brzy si u nás budete moci objednat kytici s doručením po celé republice. Do té doby můžete využít naše prodejny jako výdejní místa, kytici si pohodlně vybrat a objednat z domu a v určený čas si ji na kterékoliv prodejně vyzvednout. Prodejny máme po celé republice, najděte si tu svoji na mapě.

  2. Zboží vám dodáme způsobem, který si v nákupním procesu zvolíte. V nákupním košíku vyberte buď možnost vyzvednutí na prodejně, nebo kurýrní služba standart (Praha nebo Brno podle města, ve kterém budeme doručovat), službu Standart si vyberte, chcete-li objednávku doručit nejdříve následující den, máte možnost vybrat si ze tří časových rozmezí, během kterých bude obdarovaný k zastižení na vámi udané adrese.

  3. Pokud spěcháte, máme pro Vás možnost expresního doručení. Potom zvolte doprava express a ještě ten den, se bude někdo těšit z dárku od Vás. 

    Naše kurýrní služba nezkazí překvapení a na telefon příjemci dárku zavolá až těsně před doručení s obecnou zprávou, že veze zásilku. Obdarovaný se nedozví, že jde o květiny od Vás dříve, než ze vzkazu, který můžete ke kytici zdarma přidat. 

  4. Pokud zboží nestihneme dodat ve lhůtě, doručíme vám zboží zdarma a poskytneme vám slevu na další nákup.

  5. Pokud se stane, že zboží, objednané k vyzvednutí na prodejně, nebude převzato, budeme jej pro vás uchovávat maximálně další dva dny. Pokud si zboží nevyzvednete ani poté, co vás e-mailem upozorníme, můžeme odstoupit od smlouvy a pokud to z povahy věci jde, zboží prodat někomu jinému. Čerstvé květiny se však vždy likvidují. Vícenáklady, které budou spojeny s opětovným prodejem zboží, ale započteme proti původní kupní ceně, stejně jako náklady na uskladnění zboží. Pokud neodstoupíme od smlouvy, zboží si budete moct po domluvě vyzvednout na adrese provozovny, která je nejblíže vámi uvedené adrese doručení. 

  6. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám bez zbytečného odkladu sdělte. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu.